Saturday, April 13, 2013

שלושה טיפים כדי להגדיל את ההצלחה שלך עם נשים

שיפור הצלחה נשים הוא אחת ההחלטות הפופולריות ביותר שגברים עושים, אבל העניין הוא שנראים שרוב הגברים שיבואו שמבאמת רוצים להגדיל את ההצלחה שלהם עם נשים ברגע שהפריטים ממוקמים רוצים מישהי קשה יותר בהשוואה אליהם. . יש אמת שאנחנו חייבים לקבל את מה שהוא חיזור אחרי אישה יפה, לא תמיד ללכת על כאילו שהן קלות דעת. יש פעמים שאדם מאמין שעושה הכל כדי ליצור תחושה נשית כאילו הם מאוד נמשכים אליך ומה קורה? זה בסופו נגמר בדחייה. איך אתה באמת לקבוע מה יקרה לאחר מכן עבורך באופן אישי. מצבים יצרתיים חיזור אחרי אישה


הנה 3 טיפים שיעזרו לך אם אתה רוצה להיות טוב יותר עם נשים:


1) ככל שיש לך יותר חברות , יותר קל לך יהיו בהחלט במצבים של חיזור אחרי אישה יפה.
בגלל שיש את היכולת להפוך את שיחה טובה עם נשים הוא כל כך חשוב כדי למשוך אישה, זה משהו שאתה באמת רוצה לראות. פריטים שהבנים הם טובים מאוד עם נשים בדרך כלל יש מכנה משותף הוא, כי בדרך כלל אין לי חברים נשים רבות. אז, סוף סוף מסתיים קצת מוזר שיהיה להם שיחה עם אישה, משחקים עלמנת למשוך אישה יפה לדבר איתך. את הנשים החברות אתה יותר מקבל ופתוח, כך קל יותר אני בהחלט חושב ששיחה עם מישהו שאתה אוהב.


2) יש לך את האקסית לשאול איפה טעיית בעבר שניסת

מישהו שואל את השאלות שתלמדנה אותך באמת חושבים על האזנה למה שהם אומרים, ולקבוע מה הוא דרך פשוטה לעשות את מערכת יחסים איתה. אתה צריך שיהיו לך יחסים טובים עם אישה, אם אתה רוצה להיות מסוגל לקחת את האקס שלך על תאריך ולהתחיל להתרגל לנשים על עצמם שאלות ולשמוע מה יש להם לומר.


3) סיכוי גדול יותר שאתה לוקח, יותר בבת אחת

לגבי ימין למטה, הצלחה עם נשים היא משהו על המספרים וגם מעלה את הסיכוי שכאשר אתה לוקח על עצמו יותר סיכונים. איש ניגש אל אישה לבד הוא בדרך כלל לא צפוי להיות יעיל באותה מידה לנשים שגבר 10 טכניקות כדי להרגיש. לכן תיקח כמה הזדמנויות ולא יכעס אם פריטים לא עובדים עם אישה. לעתים קרובות, יש עדיין מעבר לפינה מספיק דרכים ללמוד איך להגיע למצבים של חיזור אחרי אישה יפה.

וזכור תמיד ביטחון עצמי, גם אם אתה ביישן זהו דבר הכרחי במשחקי חיזור אחרי אישה יפה. תחשוב על מה שאתה, והחברה שלה אוהבת אותך כמו שאתה, ואת זה בדיוק אתה תתקבל. אמון הוא אמון אפס חשוב בעצמך, זה יראה באמצעות המילים והמעשים שלהם. להיות גא במי שאתה!

No comments:

Post a Comment